Twitter

#informetwitter: chaves para comunicar en Twitter

Unha das imaxes da presentación #informetwitter

Unha das imaxes da presentación #informetwitter

En que se fixa un tuiteiro cando entra na rede social? Que tipo de temas e de chíos son os que enganchan? Cal é a mellor hora para chiar? Cales son as chaves para comunicar eficazmente en Twitter? Estas e outras preguntas teñen resposta e están no #informetwitter que se vén de presentar.

O #informetwitter xurdiu na necesidade de coñecer o comportamento das persoas usuarias cando pasan o seu tempo en Twitter. Está elaborado por Redbility, Influenzia e o Máster de Periodismo Dixital e Redes Sociais da UEM.

O proceso de investigación para realizar o informe foi novidoso: gravouse o comportamento de de 38 persoas con certa influencia nas redes sociais ao tempo que se recollían datos a través de técnicas de observación directa. Foron colocados biosensores, estimuladores de enerxía emocional e empregouse a técnica do rastrexadores de ollo (eyetracking) para saber o que se estaba vendo en cada momento.

O resultado de todo este proceso é o #informetwitter que se presenta neste vídeo e que se pode descargar nesta ligazón, onde tamén atoparás material complementario:

Cómpre telo a man e lelo con calma, non si?

Advertisements
Estándar

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Google photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s